ByFataLTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstteki yoruma katılıyorum, giriş/kayıt kısmı bu temada sönük kalmış. Onun dışında gayet iyi duruyor.
FRMKLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"giriş/kayıt" seçenekleri değiştirilebilir.
Önerileriniz için teşekkürler, giriş kayıt sistemi için biraz daha belirgin bir tasarım düşüneceğim. Fakat aslında en severek tasarladığım kısım burasıydı. Temadan tamamen soytlanmış renklerde farklı bir hava kattığını düşünmüştüm.