Üstteki yoruma katılıyorum, giriş/kayıt kısmı bu temada sönük kalmış. Onun dışında gayet iyi duruyor.
"giriş/kayıt" seçenekleri değiştirilebilir.
Önerileriniz için teşekkürler, giriş kayıt sistemi için biraz daha belirgin bir tasarım düşüneceğim. Fakat aslında en severek tasarladığım kısım burasıydı. Temadan tamamen soytlanmış renklerde farklı bir hava kattığını düşünmüştüm.