6 senedir 0 (sıfır). Artık tamamen kendim hallediyorum. 6 sene evvel bir makine aldım (Moser) kesim takımıyla beraber 70 liraya, var olsun daha makinenin iç temizliğini bile yapmam gerekmedi. O zamandan bu yana zaman zaman dıştan yağlamasını yapıyorum sadece. Daha önceki 5 senede de çok alakadar olduğum söylenemez, iki ayda bir falan giderdim saç için. Son 10 seneden evvel ise İzmir'de kuaförlerle aram iyiydi.