Hiçbir şey yapmamışsın ki hocam

En azından sosyal medyaya bir an önce başlamanı tavsiye ederim
Hocam hitlerin bu seviyelerde olduğunu görünce insanın içi acıyor.Yapmak istemiyor.
Aslında hitiniz çok az değil. Bir aylık site için 50 hit popüler olmayan bir içerik için iyi denebilir.
Yukarı da yapmadım diye sıraladığınızı yavaş yavaş yapmalı ve bununla birlikte güncel içerik girerek desteklemelisiniz.
Özellikle Google+ kullanın ve makalelerinizi bazen link kısaltma ile bazen de normal bir şekilde paylaşımda bulunun.
Özgün tanıtım yazıları alın. şu an için ayda 2 tane yeterli.
Günlük içerik girerdim eskiden ama hit olmayınca insan üzülüp devam etmek istmeiyor

Twitter ve pinterest'in çok faydası olduğunu duydum.Oralara girişerek başlamalıyım sanırım
1 ayda o hitlerle TR 12K bir site olamaz hocam.
Muhtemelen TR12K olan bir domaini boşa düşünce satın aldınız ve yeni site kurdunuz üzerine. Bu şekilde ise şayet alexa değerlerine bakıp zaten yüksek hit beklemek yanlış olur.
Hocam öncelikle satın almadım kesinlikle 0'dan kendim tamamen kastım ama organik hit uygulamaları vb kullandım.