1.tek mişi eve çıkacak lükse gerek yok.
2.ev fiyatını düşürmeye çalışın.
3.ikiside yok olmaz dersen hem çalışıp hem okul yalan olur hemde izmirde
4.3 nüde kabul etnezsen en iyi iş dışarıda garsonluk.yoksa burada vildiğin sektörde iş arayacaksın



arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci adama 1200 e kira mı olur 😱
kira öğrenciye aileye diye ayırt edilmez hocam arkadaş evi tutmazsa 4 kişi bir eve çıkarlar 300 tl tutar ev sahibi için sıkıntj yok