Aracı biri olmadığınızı öğrenmek için sorular sordum, maşAllah cogunuda cevaplayamadiniz. Bu zaten bana göstertti aracı olarak calisitginizi. Sizinle çalışmak istemediğimizi ögrenincede buraya yazmanıza anlam veremedim.
Hala kimseyle anlaşma yapılmadı dileyen arkadaşlar pm veyahut skype ekleyebilir teşekkürler.
pardon da sana niye bilgi vereyim ki? gmail açmak çok mesele değil zaten herkes açabilir kimse sana methodunu paylaşmaz kardeş. pardon network uzmanı. hayırlı işler.