Steroid olmadan iyi bir beslenme ve gerekli supplement kombinasyonu ilede belli bir form tutabilirsiniz. Eğer 2-3 yıldır bu sporu yapıp bir gelişme göremiyorsanız streiod değilde farklı konulara yoğunlaşmanız gerekir.
Şahsen 7 yıldır bu sporu yapıyorum evet ara sıra acaba ilaç kullansam mı diye düşündüm fakat hiç bir zaman cesaret etmedim. Benim canım kıymetlidir. son 3-4 senedir hemen hemen aynı yağ oranı ve kilodayım. Aynaya baktığımda kendimi beğeniyorum ve daha da ötesine gerek duymuyorum.
Bunu kullanan herkeste eğer profosyonel olarka kullanmıyorsan bu işten para kazanma düşüncesinde değilsen gerek yok diyorlar.