Konu
steroid kullanan var mı?
17-08-2018, 09:20:22
#19
WebEngineer
Hepsi bir yana dnp bayağı riskli ve sıkıntılı bir ilaç, ölüm riski yüksek olabiliyor. O yüzden kullanırken 2 kere düşünün.