KReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onları biliyorum hocam, 4 yıllık eğitim diplomasıda varya onun katkısı yokmu diye düşünüyorum. Birde bu bölümlerden en mantıklısı mühendislik sanırım
DGS sadece önlisans eğitimini baz alır. Bunun dışında aldığınız lisans ya da yüksek lisans eğitiminizin herhangi bir etkisi olmaz. Önlisans bölümünüz nereye götürüyorsa oraya gidebilirsiniz. Ben mühendislik istediğim için bana göre de en mantıklısı öyle. İşlerimi aksatmayacak olsam en çok istediğim bölüm İTÜ Uzay Mühendisliği ama derslere sıkı çalışmam gerekir okula başladığımda. Bu sefer de işlerim geri kalır. Bu yüzden rahat bitirebileceğim, zaten icra ettiğim meslek olan Bilgisayar Mühendisliğini seçeceğim.