Hocam sadece gösterişi için boşuna bu aracı alma. Hem yakıtı pahalı olur hem parçası sıkıntı olur hem model olarak eski üzer seni. Eski arabanın döküntüsü bitmez hiç heleki bı tarz arabalarda. Bu devirde al bi dizel araç keyfine bak. Elden çıkarmanda kolay olur. Acil bir iş olaa bu araç kolay çıkmaz elden. Renaultlara bakmanı öneririm özellikle clio piyasası acayip hızlı.