Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10da bir arkadaş var uygun fiyatlı kuruyordu ben ondan hizmet alacağım biraz toparlayinca kullanıcı adını unuttum ama
aynı şehirde ve mümkünse yakın birini tercih edin. her ay fatura getir götür sıkıntı olur. uygun fiyatlı kurma diye birşey yok hocam rakam sabit. en fazla 50 lira muhasebeci ücretinde değişiklik olur.