BOUN, İTÜ ya da ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği hedefliyordum ama olmayacak büyük ihtimalle. Onların altına da Ege yazmayı planlıyorum. Hazırlığı Ege'de okuyup çalışmaya hiç ara vermeden önümüzdeki sene tekrar girip şampiyonluğa oynayacağız artık Güzel İzmir'imde 1 sene daha geçirmiş olurum bu sayede. Alternatif önerisi olanları dinlemek isterim. Özellikle Ege'nin hazırlık eğitimi ile ilgili bilgisi olanları.