Huawei Mate 10 bir telefon aldım fabrikasyon bir hata var bu hata için benden 508 lira para istediler yapamayız ekranda çizik var vs vs neyse dedim gönder telefonu sayfalarım var paylaşım yapamıyorum diye 5 gün oldu benden vergi numarası istiyorlar ben şirket değilim şirketten göndermedim ve hala telefonum bana iletilmedi bekliyorum FixSmart kadar rezil bir teknik servis anlayışı yok.
FixSmart ile ilgili çok bilgim olmasa da Huawei cihazların teknik servisi konusunda bir hayli video izledim ve çevremden duyduklarımla alakalı bu olay mevcut. Keşke siz de ana şubesine götürseydiniz garanti için.
https://www.youtube.com/watch?v=5gHh...&frags=pl%2Cwn