ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer sıfırdan başvuru yaparsanız süreç biraz sıkıntılı oluyor. Fakat mevcut bir altyapınız varsa ki sizin varmış daha kısa sürer. Evrakları fiziki olarak gönderdiğiniz için yetişemeyebilir.
Evet telekom kullanıyorum taahhüt dolmadan başvuruyu halletmek istiyorum. Kargo işi de yarın versem en geç cumartesi ellerinde olur ama işte bayram sonrasına kalırsa bayramı internetsiz geçirmek istemem.