Arkadaşlar bu ayın 23ünde Ttnet internet taahhütüm dolmakta. Bende Turknet'e geçmeyi düşünüyorum. Sormak istediğim malum ayın 21i bayrama denk geliyor. Ben yarın işlemleri başlatsam bayramda internetim aktif olur mu? Bir de Turknet ilk fatura 2 ay ödeme falan istiyor diye internette duydum. O nasıl oluyor? Bu konuda bilgili ve Turknet abonesi arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim. Sizce ne yapmalıyım?