Geçen ay itibari ile bende ayrıldım. İşinde çok iyi ve ilgiliydi sırf bu yüzden ihtiyacım yokken ondan vds almıştım. Ama bi ticket'a 3 gün sonra cevap veriliyorsa bi anlamı kalmıyor.