2 tarih içinde strtotime fonksiyonunu kullanıp tarihleri saniye cinsine dönüştürebilirsiniz. Büyük tarih - küçük tarih yaparak aralarındaki saniye farkını alıp sonuca göre ay hesaplaması yapabilirsiniz. Daha farklı yollarıda vardır aklıma en basit olarak bu yol geldi. Farklı bir yol gelirse tekrardan mesajı düzenlerim.