Arkadaşlar,
P.m, özel mesaj yollamayın. Konu altından teklif yapın. Başka firmaların sunucuların üzerine saçma sapan kar koyup teklif vermeyin. Kendi şirketinize ait sunucu var ise teklif verin. Yurt dışındaki tüm datacenterlarda bayiliğimiz zaten var. Yurt dışı teklifi de sunmayın. Yurt içi gerekiyor. Döviz artmış olduğu için yurt dışından şu anda hizmet almıyoruz.
Zaten önce forumdaki konuları inceleyip sonra konu açıyorum.
Ortalama bütçe 250 TL.