Para lazımdı satayım siteleri dedim.
elektirik 1 adet Borcum duruyor su BORCUM 320
1 elektirik borcunu Forumdan biri yatırdı saolsun ismi vede dekontu mevcut LAF yapmıyorum gercek bu.
3
AYDIR İŞ arıyorum Bulamadım nasip KISMET.
neyse siteyi satarken bit yenigi arayan arkadaşlar.
darda kaldım satıyorum 15 bin kazananda satıyor forumda?
siz arayan durun hala neden ucuza satıyor diye.
Ve sonrasında Olanlar?
Facebook reklam aldım.
neyse ilan attık ilgilenen arkadaşlar oldu biri 100

verdi biri 200

biri falan filan ararım sorarım konuşuruz vs vs.
Herkese saygım var.
ALIR almaz sorun degil.
Basit bir hesaplama yaptım 8 yaşında domainler biri 3 yaşında.
En ucuz yenileme 50
1 domain 8 Yaşında ise ? ve öyle..
Ne yapar ?
8 x 4 : 200 Yapar 40dan hesapladım. + yenileme verdim 50

eder 250
sitelere Makale aldım beleş almadım dekontlar tradeler mevcut.
Makale ücreti sadece 180

ödedim.
Neyse SATMIYORUM artık inat ettim
ALLAH düşürmesin Kimseyi YOKLUGA.
KAYNAGI GÖRÜNTÜLEDEN ADSENSE değiştirmedim inanamayan Kim varsa
skypeden yazsın Team veririm baksın.