Kullanıcıların rahat gezinebilmesi için benzer yazışar tarzı basit bir ileri geri butonu koyabilirsin.



genebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam ingilizce sitemde bot kullanmıyorum.Almanca sitede kullandıklarım hakkında bilgi almak için https://www.r10.net/adsense-hikayem/...k-niche-6.html burdaki konuyu tamamen okuyun hocam benimde kullandıklarım onlar.
bu arada Konu baya işe yaramış 😀 Bol kazançlar.