yani ilk önce kendinize şunu sorun, böyle bir foruma ihtiyaç varmı? İnsanlar neden bu foruma girmeli? ben bu sorulara cevap veremedim. Forumlarda basit bir hile vardır aslında. Admin 20-30 kişi tutar onlar tüm gününü forumlarda geçirir, birbirine cevap yazarlar, konu açalar ve sosyal medyada tanıtımını yaparlar. Böyle birşey deneyebilirsin. Veya Sosyal medya çok aktif kullanmalısın, sosyal medya danışmanına ihtiyacın varsa;
https://www.r10.net/sosyal-medya-dan...r-sunulur.html