hayırlı olsun , bot ne kullanıyorsunuz
Teşekkür ederim hocam ingilizce sitemde bot kullanmıyorum.Almanca sitede kullandıklarım hakkında bilgi almak için
https://www.r10.net/adsense-hikayem/...k-niche-6.html burdaki konuyu tamamen okuyun hocam benimde kullandıklarım onlar.