AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam mobil üzerinden giriş yapıp baktığımda 10/9 veriyorum fakat mobil loğo eklerseniz 10/10 diyebilirim çok güzel görüniyor ellerinize sağlık.
Çok teşekkür ederim hocam sitenin logo bölümü bende siyah gözüküyor heralde çerezlerden dolayı şimdi düzelttim o bölgeyide güzel bir logo yapana kadar yazılı birşey yaptım logoyu.

arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site çok güzel görünüyor. Başarılar dilerim, kazancın daim olsun
Teşekkür ederim hocam ufak ufak siteyi güzelleştirmeye çalışıyorum wordpress bu temayla birşeyler yapmaya çalıştım