Merhabalar hocam mobil üzerinden giriş yapıp baktığımda 10/9 veriyorum fakat mobil loğo eklerseniz 10/10 diyebilirim çok güzel görüniyor ellerinize sağlık.
Çok teşekkür ederim hocam sitenin logo bölümü bende siyah gözüküyor heralde çerezlerden dolayı şimdi düzelttim o bölgeyide güzel bir logo yapana kadar yazılı birşey yaptım logoyu.
Site çok güzel görünüyor. Başarılar dilerim, kazancın daim olsun
Teşekkür ederim hocam ufak ufak siteyi güzelleştirmeye çalışıyorum wordpress bu temayla birşeyler yapmaya çalıştım