Sadece merak ettiğimden buraya yazıyorum bilgisi olan vardır illaki
sanalika.com oyunundan oyun için satın alım yaptığımızda fatura veya e-fatura vermiyor bu yasal mı? vergilerini ödüyorlar mı? bilgisi olan yazabilir mi?
EDİT: oyun içi ürün satın alırken üyelik ve hizmet şartlarını kabul ediyorum checkboxu var ama linklerde üyelik ve hizmet şartları yok
linkleri;
http://www.oyunstudyosu.com/tr/agree...interFriendly/ http://www.oyunstudyosu.com/tr/agree...interFriendly/
Kullandıkları ödeme sistemi bu
http://payment.zupay.com/index.php/site/index Lorem ipsum dolor sit amet falan yazıyor hiç güvenilir bi sisteme benzemiyor
+ Son zamanlarda oyun adminleri oyun içinde kullanıcıları kışkırtıcı hareketlerde bulunuyorlar (sanalika takas grubunda üye olduğu için gibi) ve para ile satın alınan ürünleri kafasına göre silebiliyorlar oynarken başıma gelmişti ücreti ile aldığım V.I.P. Kartı silmişlerdi
Hiç mi bilgisi olan yok ?