KilincBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sizde bir hesap almıştım ve çalıntı çıkmıştı (sizde başkasından aldığınızı) parasını iade edeceğini söylemiştiniz ama ne iade var nede bir cevap. 1,5 ay oldu.
Forum görevlileri istediği takdirde bütün whatsap konuşmalarını gönderebilirim.
Skandal , Bu doğru mu 😨