fadosolrelamisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.
Bayrampaşa'nın gürültüsünden trafiğinden bıktım artık. Evi ve işi Bahçeşehir'e taşımak istiyorum. Eşim öğretmen, tayin isteyebiliyoruz.
3.cadde adasındaki bloklarda bir daire kiralamak niyetindeyiz ama; nasıl oralarda yaşamak? Sıkılır mıyız yada çevre edinmek zor mudur? Yaşayan, deneyimi olan paylaşırsa çok sevinirim.
Teşekkürler.
Merthaba,

3 yıldır TR EN güzel yeri Bahçeşehir yaşıyorum
burası 3 sene evvel gönlümü vet etti ailemle taşındık

çok sakin güzel bir yer bir gün müsait olursanız sizi komple Bahçeşehir gezdirebilirim bana göre bence vaditepe daha güzel sosyal imkanları vb..
2019 metro direk vaditepe önünde geççek
eğer buluşmak isterseniz bana pm atmanız yeterli sizi arabamla gezdirebilirim