Boğazköy tarafında ki 3. kısımdan bahsediyorsanız;
Okulum orada

Güzel bir park var sabahları sakin oluyor genelde yaşlılar spor yapıyor, büfe bol sayılır. Akbatı AVYM var yakınında sanayi sitesi hemen arka tarafta aşağı da villalar ve büyük bir migrosumuz mevcut
Teşekkürler cevabınız için, peki sosyal ortam nasıldır? Yani uzak insanlar mı yada yaş ortalaması çok mu yüksek?
Bir de hangi okul? Öğretmen misiniz?