Boğazköy tarafında ki 3. caddeden bahsediyorsanız;
Okulum orada

Güzel bir park var sabahları sakin oluyor genelde yaşlılar spor yapıyor, büfe bol sayılır. Akbatı AVYM var yakınında sanayi sitesi hemen arka tarafta aşağı da villalar ve büyük bir migrosumuz mevcut