Merhaba arkadaşlar.
Bayrampaşa'nın gürültüsünden trafiğinden bıktım artık. Evi ve işi Bahçeşehir'e taşımak istiyorum. Eşim öğretmen, tayin isteyebiliyoruz.
3.cadde adasındaki bloklarda bir daire kiralamak niyetindeyiz ama; nasıl oralarda yaşamak? Sıkılır mıyız yada çevre edinmek zor mudur? Yaşayan, deneyimi olan paylaşırsa çok sevinirim.
Teşekkürler.