User açıp nasıl izin verecez? İzin verdiğimiz usere diğer pcler nereen bağlacak?
Çok mu soru oldu
Ya da şöyle diyim.. klasöre erişebilmeleri için kullanıcı adı ve parola olması lazım diyor.. tmm bilg hesap oluşturup var zaten sadece şifre belirleyelim olsun.. peki diğer bilgisayardan buna nasıl bağlanacak nereye yazacaz bu kadı ve şifreyi
User açarsın pcne onada hdd erişim veririsin olur biter
yada bi vdsye plesk kurun apacheyi silin sadece ftp'den erişim kalır ordan isteyen istediğini indirir

hdden kurtulursun