Fan 40-50 lira gözüküyor internette. İşçilik kendi insafına kalmış.
Temizlemesi ve para istemesi hiç etik değil. Bunu ödemenizi tavsiye etmiyorum. (Mümkünse kavga çıkartmayın, yasal yollarla işinizi çözün.)
Kısa bi not: kendi bilgisayarımı hep kendim tamir ettim; sadece bi kez, bi abi bilgisayarın sökümünü gösterdi.
Size tavsiyem kendi bilgisayarınızı söküp-takmayı, tamir etmeyi, araştırıp uygulamayı öğrenin.