Merhabalar.
HP Pavilion 15 i7 laptopum var. Fan arada bir fazla bir ses çıkartıyor diye bilgisayarcıya götürdüm. Bu sorunu çözebilirseniz iyi olur dedim. Bugün almaya gittiğimde sorunun fanda olduğunu değişmesi gerektiğini söylediler. Fan değişimi için 100₺ para talep ettiler. Fakat ilginç olan kısım Bilgisayarı temizledik 35₺ de öyle bir ücret var dediler.
Ben sorunu çözün dedim bilgisayarı temizleyin demedim çözülmediyse sorun para almaları hak mı ? Ya da fan için istedikleri fiyat abartı mı ?