Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar olsun 20 biz herşeyi hak ediyoruz. Hiç ağlamayalım hocam biz bunu hakettik. Türkiye bu günleri haketmedi ama yapacak birşey yok.

Rus bir yarbayın kaleme aldığı yazının son cümlesi çok manidar... "...Kanaatimce Mustafa Kemal ATATÜRK yanlış bir milleti kurtardı.."
Hocam bosver rus yarbayı falan.Türk milleti hakkında yorum yapmak ona mı kalmış.Buradan sizi kınıyorum.

Türk Milleti Çalışkandır, Türk Milleti Zekidir. Ne Mutlu Türk'üm Diyene !! Mustafa Kemal Atatürk