HOCAM SPAN TAGLARINI R10 KOYUYORMUŞ ŞİMDİ FARK ETTİM.. ŞU ŞEKİLDE DEYİNİZ.
Hocam anlayamadığım kodlar vardı php kodları arasında html tag i olan spanlar neden vardı onu anlamadım onu temizledim benzersiz sayıyı gereksiz uzatmışsınız onu düzelttim bu şekilde sıkıntısız çalışır diye tahmin ediyorum bir denermisiniz?
<?php

if(isset($_POST['sliderekle'])) {
   $uploads_dir = '/uploads';
   $tmp_name = $_FILES['slidegorsel']["tmp_name"];
   $name = $_FILES['slidegorsel']["name"];
   $benzersizsayi=rand(20000,32000);
   $tarih = time();
   $benzersizad= md5(sha1($benzersizsayi.$tarih));
   $refimgyol=substr($uploads_dir, 3)."/".$benzersizad.$name;
   move_uploaded_file($tmp_name, "$uploads_dir/$benzersizad$name");
   $sliderekle=mysql_query("insert into slider (slider_resimyol,slider_url,slider_sira,slider_ad)
      VALUES ('".$refimgyol."','".$_POST['slider_url']."','".$_POST['slider_sira']."','".$_POST['slider_ad']."')");
   if(mysql_affected_rows())
      {
         header("Location:slider-ekle.php?durum=ok");
      }
   else {
      header("Location:slider-ekle.php?durum=no");
   }
}
 ?>