Gbot.net, 14 yaşında. Zamanında alıp unutmuşum. Süre doldu maili gelince fark ettim. Sizce nasıl?
Bir de oi6.net var.
ABOT.NET
BBOT.NET
CBOT.NET
DBOT.NET
EBOT.NET
FBOT.NET
HBOT.NET
IBOT.NET
JBOT.NET
KBOT.NET
LBOT.NET
MBOT.NET
NBOT.NET
OBOT.NET
PBOT.NET
QBOT.NET
RBOT.NET
SBOT.NET
TBOT.NET
UBOT.NET
VBOT.NET
WBOT.NET
XBOT.NET
YBOT.NET
ZBOT.NET
Hepsi dolu gbot iyi gibi, diğerinin değeri olduğunu sanmıyorum.