Çok değerli R10 uye dostlarim burda pek yeniyim henuz yıllık değilim ama kimseyle bi alip veremedigim olmadi kisacik zamanimda.
24 agustos cuma günü sivasta küçük bir dugun salonunda dugunum var evleniyorum bursa'da yasiyorum ama dugunumuz sivasta olacak hanimcilikta zirve yaptigim su donemlerde sizleride gormek isterim yanimda

gelen olursa cok sevinirim gercekten gelmek isteyenler icin
dugun salonu sivas merkezde bulunan nirvana dugun salonu

hepinizi bekliyorum bu mutlu gunume