content is king sözünü kullanıyorr artık firmalar.Adbock kullanan bir sürü insan var.Marka algısını artık farklı yapmak zorundalar.Kullanıcılar ile böyle bir iletişime girmişler. Bir çok firma blog sayfası doyurucu şekilde bilgi veriyor. Kullanmayan varsa da bir an önce başlasın.Site çok hoşuma gitti. Click bazlı reklam bitti. Adamlarda viral içerik ve sosyal medya ile sağlam girmişler. Geçen bir ferforjeciyle görüştüm.Adama söyledim bu iş yapılırken nelere dikkat edilir diye "meslek sırrı" dedi . Halbu ki ben duvar boyutune göre nasıl yapılır.Hangi renk olması gerektiği gibi bir şey istemiştim. Eğer siz bilginizi saklarsanız daha çok geriye gidersiniz. Su tesisatçısı da pratik bilgiler veren bir bloga sahip olmalı.Seo değişiyor.Millet hala kelimede çıkmayı marifet sanıyor.Oyun kelimesine kasan arkadaşlar vardı.Milyarlık sektördü ne olduğunu aşağıda görebilirsiniz.Yıllar boyunca kelime düşüş trendinde.Normalde o kelimede çıkmak için milyarlar harcayan arkadaşlar vardı.Sonuç ortada herkes google play ve play storede aramaya başladı. https://sacsirlari.com/yazi/sac-sirl...puan-onerileri sayfası "yağlı saçlar için şampuan" kelimesinde çıkıyor.Hemde 1.Sırada ama bizim siyocular "şampuan" kelimesine kasarlardı muhtemelen.Onda da kelime yoğunluğu ayarlanmaz sonuç "sandbox" olurdu.