kardeşine araç kullanma konusunda kefil olamıyorsan bence araç kiralayıp onca insanın canını tehlikeye atmayın derim.
Yok yok yanlış anladınız hocam kaza sonuçta bu nerden geldiği belli olmuyor + Sigorta karşılamıyor hiçbirşeyi ehliyeti 1 yıllık olmadığı için herşeyi kendi karşılayacak yoksa alıp vereyim yani neden güvenmeyeyim kardeşime.