Arkadaşlar hatırlarsanız ben kardeşime 2-3 gün önce seat leon almak için konu açmıştım vazgeçtik gibi bişey oldu bende 1-2 gün araba kiralayım hevesini alsın diyorum bunun için nereye sorduysam 1 yıl ehliyet istiyor yani gene riske girip kendi üstüme alıp ona verebilirim ama yaptığı bir kaza falan daha büyük sonuçlara yol açar allah korusun kaza yapacağından değil de işte insan her şey düşünüyor Driveyoyo sistemi nasıldır bilen varmıdır alternatifi önerisi olan varmıdır şimdiden teşekkürler