Tsk'nın o eski halinden eser yok şimdi... Generallerin %80'i terörist denilerek ihraç edildi... Kalanlarda 20 ege adalasını Yunana peşkeş çekenleri alkışlamakla meşkul... Biraz gerçekçi olun... Kendi topraklarımıza hükmedemiyoruz.. gitti adalar...