BossMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşla ilk çalışmamız oldu ve memnun kaldım.
Çıkardığı iş için kendisine teşekkür ederim.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Umarım tekrar çalışma fırsatımız olur