Windows Server 2008 demek istediniz sanırım yanlışlık olmasın. Bunun için görev yöneticisinde yüksek kullanan servislerin ekran görüntüsünü iletebilirseniz mining ile ilgili araştırma yapıp bilgi verebilir veya öğrenebilirsiniz.