gerek yok kosgeb ile uğraşmaya.zaten fazla alt yapı maliyeti gerektiren iş şekli değil sizinki
bürokratik işlemlerle zamanını öldürme.
şahıs şirketi dükkan ekipman al bir başla hatta öncelik bir düğün salonu fotoğraf çekim işini bağlamak olsun. düğün salonu bağlamadan çekim işine girişme derim.
Freelance olarak düğün çekimi, internet siteleri, sosyal medya yönetimi gibi işler yapıyoruz.
Hatta ikimiz de Freelance dışında ajansta da çalışıyoruz. İki ayrı ajansta hem de.
Amacımız artık kendi işimizi kurmak. Sermaye birikene kadar da dediğiniz gibi referans toplamak.