gerek yok kosgeb ile uğraşmaya.zaten fazla alt yapı maliyeti gerektiren iş şekli değil sizinki
bürokratik işlemlerle zamanını öldürme.
şahıs şirketi dükkan ekipman al bir başla hatta öncelik bir düğün salonu fotoğraf çekim işini bağlamak olsun. düğün salonu bağlamadan çekim işine girişme derim.