toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan sonra sabahlamıyorum neden ?


Botla VURACAM KIRBACI vuracagım Kırbacı Ne ugraşacam


Özğün Olsun diyoruz Tık başı 1 nedir arkadaş yolda dilenci bile 1 zor bela alıyor verince.



Bol spamLamalı Günler bana



Ban yeriz yenisini alırız domain 1 domain daha 1 domain daha bundan sonra böle vurucammmm kırbacı arkadaşlar :


Canıma yazık tak etti
Sapına kadar haklısın birader ama gel gör ki spam olayları bitme noktasına geldi.Eskiden vururdun kırbaçla spamın beline beline 1 ayda 100k hit ile kazanır geçerdin, sonra tekrardan aynı sistem ama artık göz açtırmıyor.