Merhabalar,
Kodlattığınız uygulama da büyük ihtimal " Önbellekleme " mevcut. Bundan dolayı, uygulamayı cihazına yükleyip çalıştıran kullanıcılarda 1 kez sayfa yüklendiğinde önbellek temizlenene kadar aynı şekilde görüntülenmeye devam ediyor.
Uygulama içerisinde olmasını istediğiniz özellikler ile birlikte bizimle iletişime geçerseniz size ister native istersenizde webview uygulama konusunda yardımcı olabiliriz.
Skype : b3ta.4
Mail :
mobile@appbeta.net www.APPBeta.net APPBeta Mobile Inc. - iOS & Android Native-Hybrid Uygulama Geliştirme | www.APPBeta.net