KilitX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ideasoft temalarını müşteri panelinden düzenleyebiliyorsunuz. dediğiniz gibi zipli şekilde temayı indirip kısmen editleyebilseniz de panele tekrar yükeyip live test yapmadan sağlıklı çalışıp çalışmadığını kontrol edemiyorsunuz. ayrıca, idesoft temalarında çok eski teknoloji js, css kütüphaneleri kullanıyor. bunları iptal edemediğiniz için sizin kullandığınız css, javascript değerlerini eziyor, tema istenilen şekilde çalışmıyor. en önemlisi de, tema responsive olsun dediğinizde sizden min 1500 tl talep ediyor, dışarıdan yaptırıyım dediğinizde örnek veriyorum son eklenen ürünleri çektiğiniz php fonksiyonun içinde ekrana tablo basıyor, müdahale edemiyorsunuz... yani, öyle yada böyle arkadaşlar bir şekilde öpüyorlar, kusura bakmayın...
haklısınız gerçekten o yüzden hep diyorum hazıra değil sıfır kodlamaya her zaman tercih edilmesi lazım evet belki en başka hazıra verilen paradan fazla veriliyor ama sonra fazlası ile destek verildiğinden deyiyor.

Saygılarımızla
Yerel Teknoloji