tam bi fiyasko site yedeklerimi dahi alamıyorum rezalet ötesi
aynen katılıyorum %35 cp kullanımı dediği serverde %2 cp kullanımını geçmeyen sitem kendi serverinde % 100 kullanmış ve supended yapıldı ...
sıkıntılı hostin üstelik bir hafta hiç bir destek vermedikleri siteleri kendimm taşımama rağmen
para iade talebimede olumlu cevap vermediler