TH3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle'de denedim olmadı hocam



hocam bu oldu peki bunun sebebi nedir ? bunun gibi yüzlerce tablo ve dosya var. böyle bozuk olanları nasıl görebilir ve çözebilirim acaba ?
Öncelikle sizin kodunuzun çalışmama sebebi sütun atlayarak veri göndermeye çalışmanız yani sizin 'kullanici' tablonuzda 2 sütun var 'username' ve 'password' ama siz veri eklerken sadece 'username' ekleyerek veri gönderiyorsunuz o yüzden hata veriyor.

IGNORE kullanınca çalışmasının sebebi ise bu hatayı görmezden geliyor : )



Edit: Bunun sebebi sunucuda strict_mode açık olması.