Merhabalar, localhost'a ve eski çalıştığım sunucuda çalışan scriptim yeni sunucuda çalışmıyor.

scriptimi ve sunucuyu test etmek için yeni bir tablo oluşturup aşağıdaki sayfayı kaydettim.

hiçbir hata vermediği halde veritabanına satırı eklemiyor.
bunun nedeni ne olabilir sizce, yardıcı olursanız sevinirim...



<?php

try {
$db = new PDO('mysql: Host=localhost;dbname=test','root,'root');
$ad = 'CORC';
$sonuc=$db->exec("INSERT INTO kullanici(username) VALUES('$ad')");
echo $sonuc . ' satir eklendi';

} catch (PDOException $e) {
echo 'HATA: ' .$e->getMessage();
}

?>