TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten herhangi bir stok yapmana gerek yok. Fakat 1000 lira ilk başta ucret veriyorsunuz. Her sipariş aldığınız zaman bu rakam üzerinden bakıyeniz düşmüş oluyor.
gönderi ve paketlemeyi siz mi yapıyorsunuz